Основні завдання науково-методичної ради на 2020/2021 навчальний рік

- Координація діяльності ШМО спрямованих на розвиток науково- методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

- Розробка основних напрямів науково-методичної роботи в НВК.

- Забезпечення впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

- Створення належних умови для адаптації до навчання в початковій школі 1-го класу , в основній школі учням 5-го та в старшій школі учням 10-х класів

- Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчанняяк засобу формування та розвитку професійної компетентності.

- Створення умов для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.

- Забезпечення участі учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах та конкурсах.

- Активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах.

- Забезпечення умов для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.

- Забезпечення зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.

- Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.

Основні завдання науково-методичної ради на 2019/2020 навчальний рік

· формування мети й завдань методичної роботи в НВК;

· здійснення загального керівництва науково-методичною роботою (розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження);

· складання плану роботи над науково – методичною проблемою, розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності окреслених заходів, їхня взаємодія з іншими елементаминавчально-виховного процесу;

· анкетування, діагностування педагогічних працівників з метою виявлення рівня їхньої професійної кваліфікації, наявності утруднень, готовності до роботи над науково – методичною проблемою;

· спрямування всіх напрямів методичної роботи на розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників у контексті реалізації проблемної теми;

· всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення;

· сприяння пошуку та використання в навчально-виховному процесі сучасних форм, методів і прийомів навчання й виховання;

· створення умов для особистісно-орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності;

· стимулювання керівників гуртків до друку власних методичних та фахових розробок, рекомендацій, авторських програм;

· вивчення ефективності організації методичної роботи в закладі;

· організація дослідно-пошукової, інноваційної й проектно-дослідницької діяльності в НВК, спрямованої на освоєння нових педагогічних технологій, розробку авторських програм, апробацію навчально-методичних комплексів і т.д.;

· організація взаємодії з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в галузі освіти;

· організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів, виставках, семанарах, конференціях для педагогічних працівників, які беруть участь у роботі над проблемою;

· впровадження до навчально-виховного процесу сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем.

Форми методичної роботи в НВК на 2017-2018 н.р.:

Творчі групи:

«Використання хмарних сервісів у 7-а класі» (керівник – Малюк Н.О.)

«Реалізація науково-дослідної та експериментальної роботи з теми «науково—методичні основи використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень – 1 комп’ютер» (Керівник Франко Т.В.)

«Реалізація науково-методичної проблеми НВК « Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів через створення єдиного освітнього простору школи»

( Керівник Гльоза А.М.)

· Шкільні методичні об’єднання вчителів НВК:

- Учителів початкових класів (керівник Добренька О.Я.)

- Учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури та російської мови (керівник Бабкина О.А.)

- Учителів математики та інформатики (керівник Ворушилова І.І.)

- Учителів природничого циклу та вчителів історії (керівник Кудлай О.С.)

- Учителів англійської мови (керівник Хвостенко В.Г.)

- Класних керівників 1-4 класів (керівник Косова М.О.)

- Класних керівників 5-11 класів (керівник Апостолова-Возниця О.О.)

- Учителів трудового навчання ( кер.Радченко В.М.)

- Фізичної культури (керівник Абакуменко Л.А.)

Постійно діючий психолого-педагогічного семінар з проблемної теми «Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів через створення єдиного освітнього простору школи»

Кер. Сушкіна І.Ю.

· Школи молодого вчителя (керівник Костів С.М. (1-4 кл), Гаєнко М.В.)

Члени науково-методичної ради в 2017-2018 н.р.

  1. Апостолова Т.О. – директор НВК
  2. Гльоза Н.О. – ЗД з НВР
  3. Колесник Т.А. - ЗД з НВР
  4. Забєйворота І.М. - ЗД з НВР
  5. Баль Н.І. - ЗД з ВР
  6. Добренька О.Я.- вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО вчителів початкових класів
  7. Бабкина О.А. – вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО вчителів української мови та літератури
  8. Ворушилова І.І.- вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО вчителів математики та інформатики
  9. Кудлай О.С – вчитель біологій, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО вчителів суспільно-природничого циклу
  10. Хвостенко В.Г. – вчитель англійської мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО вчителів англійської мови
  11. Косова М.О. - вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО класних керівників 1-4 класів.
  12. Апостолова-Возниця О.О – вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО класних керівників 5-11 класів
  13. Малюк Н.О. – вчитель інформатики , спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, керівник творчої групи «Використання хмарних сервісів у 7-а класі»
  14. Радченко В.М. – вчитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, керівник ШМО вчителів трудового навчання
  15. Абакуменко Л.А. – вчитель фізичної культури, керівник ШМО вчителів фізичної культури
  16. Чистякова Л.П. - – вчитель трудового навчання та образотворчого мистецтва , спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
  17. Франко Т.В. – вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, керівник творчої групи «Реалізація науково-дослідної та експериментальної роботи з теми «Науково-методичні основи використання ІКТ у навчально-виховному процесі в середовищі «1 учень- 1 комп*ютер»
  18. Гльоза А.М. – вчитель англійської мови, , спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, керівник творчої групи «Реалізація науково-методичної проблеми НВК «Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів через створення єдиного освітнього простору школи»

ЗАСІДАННЯ науково- методичної ради в 2017-2018 н.р.

1. Підсумки роботи методичної ради, методичних об’єднань, творчих груп за 2015-2016 навчальний рік.

2. Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2017-2018 навчальний рік.

3.Розподіл обов’язків між членами методичної ради.

4. Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін

5. Обговорення і затвердження планів роботи шкільних методичних об’єднань, творчих груп на 2017-2018навчальний рік.

6.Затвердження плану проведення предметних тижнів у 2017-2018 навчальному році.

7.Обговорення нових навчальних програм із базових дисциплін, підручників, рекомендацій Міністерства освіти й науки України щодо викладання предметів.

9.Організація роботи школи молодого вчителя, молодого класного керівника.

10.Організація роботи консультаційних пунктів із питань сучасної педагогіки, методики, психології.

11.Інформація про нормативні документи з питань організації навчально-виховного процесу
Кiлькiсть переглядiв: 456

Коментарi