“Школа молодого вчителя»

В 2017-2018 н.р. робота «Школа молодого вчителя» була спрямована на адаптацію молодих спеціалістів в учительському та учнівському колективах (Бондаренко О.І.), попередження найбільш серйозних недоліків у професійній діяльності молодих вчителів у професійній діяльності молодих вчителів, удосконаленню форм і методів та прийомів організації й здійснення навчально-виховної діяльності вчителя.

В НВК молоді вчителі: Роздобутько Ю.Ю., Волошо В.О., Діденко І.А., Олійник А.Ю. За кожним з них закріплено вчителя-наставника (Піневич І.А., Гльоза А.М., Хвостенко В.Г., Дашковська Г.В.).

Перед вчителями-наставниками було поставлено завдання: надавати молодим спеціалістам методичну допомогу в розв*язанні першочергових проблем в подоланні труднощів із якими зустрічається молодий вчитель, підтримати їхню творчу наснагу, бажання плідно працювати.

Молодих спеціалістів було орієнтовано на виконання таких основних завдань:

- Набуття практичних навичок;

- Уміння застосовувати теоретичні знання, набуті у ВНЗ конкретно на практиці;

- Набуття практичних навичок виховних методів навчання;

- Використання різноманітних методів навчання;

- Використання сучасних засобів навчання, нетрадиційних форм і методів, нових педагогічних технологій.

З молодими спеціалістами було проведено анкетування з метою визначення труднощів та проблем в організації роботи. Вчителі- наставники разом з молодими спеціалістами склали спільний план роботи. Протягом навчального року в школі молодого вчителя були розглянуті актуальні теоретичні питання та проведені практичні заняття. Вчителі Хвостенко В.Г., Гльоза А.М. провели інструктаж щодо складання календарного планування, вивчення нормативних документів. Вчителі наставники провели практичне заняття з теми «Зразки документації вчителя та класного керівника», «Вимоги до сучасного уроку».

Вчителі наставники відвідують уроки молодих спеціалістів та запрошують їх на свої. Робота з молодими спеціалістами велася диференційовано та була спрямована на підвищення їх рівня професійної майстерності.

Кiлькiсть переглядiв: 411

Коментарi